الخميس، 21 يناير 2010

امتحانتي

انا هبدا امتحانتي من 23 الي 30
انا هسال سوال : في يوم من هذه الايام فيه عيد ميلاد حد ياتر من هو؟
بس لو سمحتم الي عرفين مثل اخواتي ميجاوبوش !!

وانا ها اساعدكم هي بنوتة هتم 11 سنة ومولوده في الامارات وامورة !!

يا ترى مين هي ؟؟


هناك تعليقان (2):

the dark man يقول...

23-30

يعنى هتبدأى بعدى وتخلصى قبلى با بنت الأية يا لذينة...

على العموم تحديد عيد ميلادك دا صعب جدا يعنى مفيش أختيارات
من الواضح كدا أن عيد ميلادك فى شهر يناير..ومن الواضح أنه بيجى مرة واحدة بس فى السنة

وأعتقد أن السنه دة هيجى حسب راي جمعيه الفلك الهنديه و هيئة المساحة المصرية وذلك أستناداً للقياسات الفلكية ومرصد ستونهنج عندما تكون الشمس تحت الافق ب 19.5 درجة على مدار الجدى وخط طول 35.9 فى شهر كانون الثانى
_أيه الهبل اللى أنا بقوله دا _

::هو يوم 28 يناير::

على فكرة الهديه بتاعتك عندى من زماااااااااااان وقربت تعفن

Reeman يقول...

أكيد عيد ميلاد مريومه

كل سنه وانتي طيبه يا مريومه ياااااارب
وعقبال مليون سنه

وشوفي بأه المفروض أنتي اللي تجيبيلي الهديه مش أنا اللي أجبلك الهديه
علشان
علشان أنتي اسمك على أسمي فالمفروض انتي تجيبيلي الهديه وأنا أكبر كمان

وبالنسبه لأمتحاناتك ربنا يوفقك يارب
وتخلصي على خير